Сайт «Азовье» создан с целью популяризации литературы, поддержки творчества мариупольских авторов.
Присылайте свои произведения на нашу почту:
harakozpr@gmail.com

З НОВИМ РОКОМ , МОЯ УКРАЇНО!


                                  Тамара ЛЕГЧІЛІНА


                           З НОВИМ РОКОМ , МОЯ УКРАЇНО!

                                        З Новим роком, моя Україно,
                                        Хай святкують ліси і поля,
                                        І радіє в нас кожна  родина,
                                        Тай всміхнеться ялинка – краса.
                                        Сплять під снігом твої полонини,
                                        В заметілі біліють гаї,
                                        Та під снігом одвіку й донині
                                        Не ховай,Україно, краси.
                                        Ти прегарна, що влітку, що взимку,
                                        Моє серце схвильоване  знов,
                                        І я знаю, що завжди в країні є
                                        І віра й любов!

Архив: