Сайт «Азовье» создан с целью популяризации литературы, поддержки творчества мариупольских авторов.
Присылайте свои произведения на нашу почту:
harakozpr@gmail.com

ГРИМЛЯТЬ ОКОЛИЦІ ВІЙНОЮ . МЕНІ ПРИСНИВСЯ СОН.

    Богдан  СЛЮЩИНСКИЙ

ГРИМЛЯТЬ  ОКОЛИЦІ  ВІЙНОЮ 
      
 (Із збірки віршів «Зорепад»)

Зима, зима, сніги біліють,
Мороз тріщить, зірниці тліють,
Ховають хмари неба синь,
На серці біль, в душі полинь.
Гримлять околиці навколо,
Мовчить Земля й зітхає кволо,
Смертельний дощ війни прийшов,
А мирний час кудись пішов. ..
Весни чекаю громовиці,
Щоб зорі блимали в криниці,
Щоб жайвір у садах дзвенів,
Щоб казку ліс нам шепотів.


МЕНІ ПРИСНИВСЯ СОН

Мені приснився гарний сон,
Що нібито війна кінчилась,
Що вкрився цвітом полігон,
І зірка миру засвітилась.

Мені приснився птахів спів,
Який лунав по всьому світу,
А людство полишило гнів
Й Христа дотрималось завіту.

Мені приснився сон життя,
Де всі без болю, у любові,,
Де злагода і майбуття
Мандрують разом в добрій змові.

Як хочеться мені, щоб сон
Такий ніколи не кінчався,
Щоб сонце сяяло з вікон
І день щоб з миром повінчався.

Архив: