Сайт «Азовье» создан с целью популяризации литературы, поддержки творчества мариупольских авторов.
Присылайте свои произведения на нашу почту:
harakozpr@gmail.com

ВЕСНА. ЛИСТ СИНУ...

 НОВЫЕ ИМЕНА

Наталья ГУМЕН

 

       ВЕСНА

 

Ходить по землі весна,

Одягає в шати,

Зупинись,  моя мала,

Годі мандрувати.

 

Одягнула світ хиткий

У чарівні фарби,

І засяяли зірки,

Мов коштовні скарби.

 

Ой вЕсно,  моя вЕсно!

Повертай до хати,

Не ховай красу небесну,

Хмари пелехаті.

 

Закружляємо в танку,

Хай природа квітне!

Не віддам таку малу,

Познайомлю з літом!

 

          ЛИСТ СИНУ...

 

Сьогодні дуже тепло, майже літо,

Картоплю посадили вже давно.

Долоньки, сину мій, твої б зігріти ...

Тебе чекає все наше село.

 

Ти як там? Плачу без упину...

Мій сину, орле мій, моя душа!

Я думаю про тебе щохвилини.

Для чого, людоньки , потрібна ця війна?

 

Щось батько став сумним і все хворіє,

Не спить ночами, уві сні зове,

Застань його живим, моя дитино,

Ти повертайся, серденько моє!

 

Тебе не чула цілих три години,

Зомліла вся...Ти тільки не мовчи!

Живи і бережи себе, дитино,

Пиши удень, пиши нам і вночі ...

 

Я з татом кожен день тебе чекаю,

Лиш погукай  - на крилах прилечу...

Дорогою від пекла аж до раю

Тобі стежину серцем прокладу ...

Мій сину ...

Архив: